Must-Win Battles

Must-Win Battles: Sådan skaber du det fokus der skal til, for at nå dine vigtigste forretningsmæssige mål, af Peter Killing, Thomas Malnight med Tracey Keys.

Bestselleren Must-Win Battles, der har solgt i mere end 10.000 eksemplarer, er den anden bog i vores serie af fem lærerige strategi- og ledelsesbøger.
Must-Win Battles er anmeldt, til 4 ud af 6 stjerner, den 6. april 2011, i Børsen Online: ”Eksekvering af strategi i praksis” og omtalt i et interview med forfatteren Tom Malnight i Berlingske Nyhedsmagasin den 6. april 2011. Se hele artiklen her: MWB Berlingske Nyhedsmagasin

3,92 Stjerner af 5 mulige på GoodReads der er verdens største forum for boganmeldelser: MWB GoodReads Review

Bogen er en praktisk vejledning til hvordan ledelsen, identificerer de kritiske strategiske udfordringer, som virksomheden står overfor, definerer “slagene der ubetinget skal vindes”  og udarbejder en slagplan, der hjælper dem med, at mobilisere virksomhedens medarbejdere og ressourcer for at vinde disse slag.

Carlsberg har siden 2002 anvendt Must-Win Battles som strategisk metode. I artiklen “Cascading Must-Win Battles at Carlsberg” kan du se hvordan Carlsberg med succes har gennemført et “Skolebogs eksempel” på en virksomheds turnaround.
Hør IMD Professor og forfatter Peter Killing fortælle om konceptet bag og hvordan man identificerer sine MWB, som podcast: MWB Podcast

Hvad kan man få ud af at læse Must-Win Battles:

Must-Win Battles anviser hvordan ledere nøjagtigt identificerer de 3 til 5 kritiske udfordringer der mest sandsynligt, enten har størst negativ eller positiv indvirkning på deres business – og derefter mobiliserer mennesker og ressourcer i organisationen til at håndtere disse udfordringer succesfuldt. Denne bog bygger på forfatternes exceptionelle erfaringer som verdensklasse konsulenter og førende business forskere, og tager udgangspunkt i det meget succesfulde Executive program, de har skabt for IMD, en af verdens bedste business skoler. Forfatterne anviser, hvordan ledere kan skære igennem ukoordinerede initiativer, skabe en kort liste over ægte ”must-wins”, fokusere nådesløst på disse – og tilføre organisationer fornyet energi og effektivitet. Opdag undervejs hvordan man kan genkende de sejre der vil gøre den største forskel, undgå de slag der ikke kan vindes, skabe konsensus når nogen uundgåeligt bliver trådt over tæerne, sørge for at jeres Must-Win Battles er specifikke og målbare samt forandre adfærden i jeres ledelsesteam, så alle har et knivskarpt fokus og er klar til at udkæmpe de slag der ubetinget skal vindes.

Kig indeni og læs et prøvekapitel af bogen her: Must Win Battles Kig Indeni
Hør et kapitel fra lydbogen her: Must-Win Battles Lydbogsprøve
Se en kort film om MWB konceptet her: MWB Film

Must-Win Battles har sin egen Facebook gruppe. Meld dig in her: FB Must-Win Battles

Bogen kan købes, både som Hardback (ISBN: 978-87-993339-1-2) , E-bog (ISBN: 978-87-993339-6-7) og Lydbog (ISBN: 978-87-993339-4-3), se mere på Bogpriser.dk eller  Bog.nu.
Factum Books er vores forhandler i Aalborg, HVB er vores forhandler i Århus og Polyteknisk Boghandel er vores forhandler i København.
Den vejledende pris er 199 kr. pr. stk. inkl. moms for 243 siders hardback og 149 kr. pr. stk. inkl. moms som hhv. E-bog og Lydbog.
Hertil kommer omkostninger til ekspedition, fragt eller levering.

Kontakt Johan de Renouard på , eller ring på 40 46 28 48, hvis du har brug for yderligere oplysninger.