Copenhagen Master Class Workshop (CMCW)

Succesfulde virksomheder skaber Value Propositions der sælger, og som er indlejret i forretningsmodeller der virker.
Enestående virksomheder gør dette kontinuerligt.
De skaber nye Value Propositions og forretningsmodeller, mens de har succes.

Alle virksomheder har således brug for at vide hvordan man genopfinder sit ”Raison d’etre” gennem løbende udvikling af nye forretningsmodeller der virker og Value Propositions der sælger.

I et samarbejde med Scion DTU, udbyder vi Copenhagen Master Class Workshop, der fokuserer på metoden beskrevet  i bogen Value Proposition Design.

Kom og lær af de bedste!

Copenhagen Master Class Workshop 2017 , gennemføres 13. – 14. marts og 2. – 3. oktober 2017

I samarbejde mellem Scion DTU og Value Proposition Design Center udbydes denne banebrydende 2 dages Workshop med hovedfokus på brugen af værkstøjerne fra bogen Value  Proposition Design.

3 gode grunde til at du bør deltage på Copenhagen Master Class Workshop:

1. Kom hands-on med værktøjerne fra Value Proposition Design

Workshoppen går i dybden med forretningsudvikling og design af nye produkter og serviceydelser.
Metoden er en kombination af undervisning, træning, case arbejde med spændende Scion DTU opstartsvirksomheder, hvor du inviteres til at være med til at vurdere og diskutere deres værditilbud og forretningsmodel.

2. Nyeste koncept og mest moderne tænkning

Det unikke workshop design for CMCW fokuserer på brugen af Value Proposition Canvas og værktøjerne til at designe, teste og udvikle, som er beskrevet i bogen Value Proposition Design. Se inspirationsvideo her: CMCW16

3. Sådan implementerer du det i din organisation

Har du læst bogen og savner et sted at starte? Vi lærer dig det du har brug for at vide for at kunne undervise andre i metoden, uanset om der er i din egen organisation eller ude hos en kunde.
Du lærer hvordan du kan integrere Value Proposition Design i din egen proces og får adgang til vores hjælpematerialer på dansk.

Hvem bør deltage:

Enhver der er på jagt efter verdensklasse hands on værktøjer til at arbejde med udvikling af forretningsmodeller. Du kunne være medlem af en direktion, Strategi ansvarlig, Innovationschef, Forretningsudvikler, Business Angel, Iværksætter, Konsulent, Vækstrådgiver eller Business Coach.

Efter at have deltaget i workshoppen vil du:

  • Kunne designe, teste og levere produkter og serviceydelser kunderne vil have
  • Forstå mønstrene for værdiskabelse
  • Kunne anvende Value Proposition Canvas
  • Have kendskab til arketyperne for forretningsmodeller og værditilbud
  • Undgå at spilde tid på idéer der ikke vil fungere og reducere risikoen for fejl
  • Kunne designe en ny forretningsmodel med brug af Business Model Design Kit
  • Have erfaring med brugen af Lean Startup principperne

Se mere og tilmeld dig her: CMCW17-I 13. -14. marts & CMCW17-II 2. – 3. oktober