Forretningsudvikling

Forretningsudvikling forener Strategi og Lederskab som kort og kompas. En strategi tilfører virksomheden en overordnet intention og klare målsætninger. Godt lederskab omdanner kontinuerligt kompetencer til konkurrenceevne, ved bevidst at bruge de rådige ressourcer til, at skabe bedre resultater for virksomheden.

I vores arbejde med strategi tager vi udgangspunkt i de 10 kritiske punkter, som vi mener vil påvirke succesfuld og bæredygtig vækst i fremtiden.
Vi kalder dem de 10 bud om vækst og de er en vigtig forudsætning for både din virksomheds succes og reel samfundsøkonomisk værdiskabelse.

Vi designer forløb og workshops med udgangspunkt i teorierne beskrevet i bøgerne Value Proposition Design, Gamechangers, Gear Up, Must-Win Battles samt Strategic Analysis And Action.

Vi tror på at: “En virksomheds forretning skal være designet til at levere det rigtige produkt eller service til den rigtige pris, gennem de rigtige distributionskanaler og med den værdi proposition effektivt meddelt til mål segmentet” .

Det landkort som en CEO og Bestyrelse skal kunne anvende og kunne navigere efter, for at få succes med ovenstående udfordring, er det vi kalder virksomhedens forretningssystem, som er beskrevet i bogen Beating Low Cost Competition. (klik på figur nedenfor). Dyb indsigt i hver komponent i forretningsystemet er udbyttet af den analyse og strategiproces vi gennemfører sammen med vores kunder.

Kontakt Johan de Renouard på , eller ring på 40 46 28 48, hvis du har brug for yderligere oplysninger.