define('DISALLOW_FILE_EDIT', true); define('DISALLOW_FILE_MODS', true); Gear Up « 4Mativ

Gear Up

Gear Up – Test potentialet i din forretningsmodel.

Hvorfor er det at nogle forretnings idéer bare blomstrer og bliver til kæmpe verdensomspændende succés’er, mens andre på trods af hårdt arbejde alligevel aldrig rigtig bliver til noget?
Vi tror på at alle virksomheder har brug for en effektiv metode til at trykteste potentialet i en forretningsidé!

Gear Up konceptet er udviklet på Harvard Business School, og Stanford University og er en effektiv metode der retter sig mod virksomheder der står

overfor den store udfordring med at bringe en ny forretnings idé ud i livet – og få succes.

Gear Up hjælper dig med at afgøre om en ny idé er værd at investere jeres tid og opmærksomhed i, så du ved om I skal fortsætte jagten på jeres nuværende forretnings muligheder, eller skrotte den gamle plan for at udvikle noget der er endnu større og bedre.

Brug denne praktiske guide til at skabe overensstemmelse mellem de 9 enkelte gear i virksomhedens gearkasse, der sætter jer i stand til at vurdere potentialet i et nyt eller eksisterende forretningsidé.

4 Stjerner af 5 mulige på GoodReads der er verdens største forum for boganmeldelser: GU BooksReads Review

Se mere om Gear Up konceptet her: Gear Up Denmark
Hvis du er blevet nysgerrig kan du kan læse et kapitel af bogen her: Gear Up

Bogen koster 289 kr. + moms + forsendelse (42 kr. ved 1 stk.).
B2B tilbud: Ved køb af en kasse med 16 stk. er prisen 200 kr. pr. stk. + moms + levering (170 kr. med post Danmark).

Som noget helt nyt kan vi i samarbejde med Wiley & Sons også tilbyde vores kunder en Special Edition på engelsk af Gear Up.

Special Editions, hvor kunden får sit eget logo på omslaget af  bogen, er velegnede til PR kampagner og seminarer, men kræver dog køb af minimum 500 stk.
Ved køb af 500 stk. er prisen 249 kr. + moms pr. stk.

Gear Up udkommer på dansk til sommeren 2018.

Kontakt Johan de Renouard på , eller ring på 40 46 28 48, hvis du har brug for yderligere oplysninger.