Strategisk Overensstemmelse, der udkom i januar 2010, som den første bog i vores serie af fem lærerige strategi og ledelsesbøger.
Bogen beskriver teorien bag det vi tror på – og tager udgangspunkt i, når vi arbejder med forretningsudvikling sammen med vores kunder. Strategisk Overensstemmelse er omtalt 14. maj 2010, både i Børsen Executive under Nye danske bøger og i Berlingske Nyhedsmagasin: BNY 14. – 20. maj 2010.
Hvad man kan få ud af at læse denne bog:
- Man vil kunne forstå hvordan rammerne for Strategisk Overensstemmelse vil kunne medvirke til, at kunne forstå og stille en diagnose for ens virksomhed indenfor dens driftsmiljø.
- Man bliver i stand til at tage skridt til at sikre, at ens driftsmiljø, strategi, kultur og lederskab arbejder sammen, snarere end at være på kant med eller uoverensstemmende med hinanden for, at kunne forbedre effektiviteten i virksomheden.
- Man vil kunne forstå den rolle lederskab spiller i forbindelse med at frembringe organisatorisk effektivitet og udformning af organisationer, der er relevante for omgivelserne.
Kig indeni og læs et prøvekapitel af bogen her: Strategisk Overensstemmelse Kig Indeni
Strategisk Overensstemmelse har sin egen Facebook gruppe, bliv medlem på: Strategisk Overensstemmelse
Bogen kan også købes, både som Hardback (ISBN: 978-87-993339-0-5) og E-bog (ISBN: 978-87-993339-5-0), se mere på Bogpriser.dk eller Bog.nu.
Factum Books er vores forhandler af bogen i Aalborg, HVB er vores forhandler i Århus og Polyteknisk Boghandel er vores forhandler i København.
Den vejledende pris er 249 kr. pr. stk. inkl. moms, 240 sider Hardback og 199 kr. pr. stk. inkl. moms som E-bog.
Hertil kommer omkostninger til fragt eller levering.
Kontakt Johan de Renouard på , eller ring på 40 46 28 48, hvis du har brug for yderligere oplysninger.